تکنولوژی های ارتباطی

تکالیف جلسه‌ی پنجم

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۱ ب.ظ

برای جلسه‌ی آینده دانشجویان باید:

۱- تایپ ده انگشتی را به روشی که در کلاس آموزش داده شده است را تمرین کنند و کاملا به آن مسلط شوند

۲- یک تکنولوژی ارتباطی (سایت‌، شبکه‌ی اجتماعی، کانال تلگرامی و ...) را انتخاب کنید و با توجه به مفهوم اقتصاد سیاسی، تحلیل کنید که چه منافع و مقاصدی پشت آن تکنولوژی است؟

۳- عضو شبکه‌ی اجتماعی Trello شوید

۴- با برنامه‌ی OneNote‌ کار کنید و یک پروژه در آن تعریف کنید

۵- هر هفته دانشجویان باید یک مسئله‌ی جدید مرتبط با تکنولوژی‌های ارتباطی (مفاهیم، سایت‌ها و سا شبکه‌های اجتماعی مفید، اپلیکیشن و ...) را برای ارائه در کلاس آماده داشته باشند.

۶- برنامه‌های زیر را در کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شخصی خود نصب کنید و کار با آن‌ها را تمرین کنید:

Zotero

Calibre

۷- هفته‌ی آینده آقای جابر بخشی درباره‌ی (فضای ابری) ارائه‌ی کلاسی دارند


پ.ن: مثل تمام هفته‌های قبل دانشجویان باید گزارشی از جلسه‌ی کلاس نوشته شود و در وبلاگ خود منتشر کنند.

پ.ن ۲: دوستانی که هنوز لینک وبلاگ‌شان در بخش پیوند‌ها نیامده است لطفا نام و نام‌خانوادگی و آدرس وبلاگ خود را به این اکانت بفرستند

۹۶/۰۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
غزل اسبقی

نظرات  (۲)

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۳ طراحی سایت پشتیبانی سایت
سلام

عالی بود ، اقا یک سئوال داشتم در خصوص همین موضوع میشه بپرسم .

لطفا جواب بدید اگر خوندید .
۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۳ طراحی سایت پشتیبانی سایت
من یک چیز دیگه هم دارم برایتان :

سلام , روزتون بخیر وبلاگ خیلی خوبی دارید ،

 و مطالب تون هم خیلی خوبه ، واقعا لذت بردم ، من علیرضا هستم ، مدیر سایت p30web.org من یه یک چیزی حدود 10 - 11 سال

 که در حوزه وب فعالیت میکنم و تا به امروز دوستان خیلی زیادی رو از همین طریق پیدا کردم ، خوشحال میشم بتوانیم باهم همکاری بیشتری رو داشته باشیم ،

ما یک سرویسی رو راه اندازی کردیم تحت عنوان رپورتاژ آگهی رایگان که کار این سرویس این هست که به شما کمک میکنه وب سایت یا وبلاگ خیلی پربازدید تری رو داشته باشید .

تا به امروز بیش از 5.000 وبلاگ و سایت از این سرویس استفاده کرده اند و بیش از 80% درصد از این سرویس راضی بودند به شما هم پیشنهاد میکنم ان را بررسی و تست نمایید . بابای

لطفا جواب ما رو هم بدید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی